piątek, 28 sierpnia 2015

TAG: o mnie ♥

Hejka <3
Dodaję dziś TAG: o mnie. Jest to pierwszy post na blogu i uznałam, że powinniście mnie w nim poznać. Stąd mój wybór TAG'u. A więc przejdźmy do pytań ! <3

1. Jak masz na imię ? 
Zakładając tego bloga postanowiłam podpisywać się Mysterious Girl (pol. Tajemnicza Dziewczyna) żeby być anonimowa. I to byłoby bez sensu gdybym podała wam moje imię będąc anonimowa ... nie sądzicie ? :)

2. Kiedy masz urodziny ?
Urodziny mam 21 czerwca :)

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? 
Nie studiuje, za młoda jestem ;) W dzieciństwie zawsze marzyłam o byciu sprzedawczynią lub piosenkarką :)

4. Czy masz chłopaka ?
Nie, nie mam :( #foreveralone :')

5. Jakiej muzyki słuchasz ?
Hmmm... słucham wszystkiego co wpadnie mi w uszy. Ale mam oczywiście ulubione piosenki i wykonawców :) Jest to np. zespół R5. Jeśli chodzi o piosenki to ostatnio cały czas słucham następujących rzeczy : "Thinking out loud" - Ed Sheeran , "Worth It" - Fifth Harmony, "Ain't Nobody" - Jasmine Thompson, "Bądź Duży" - Natalii Nykiel, "Nie ma nas" - Patty oraz "Lalalove" - Honey <3 <3

6. Czy pracujesz? 
Nie. Za młoda jestem.

7. Czego szukasz w drugiej osobie ? 
Hmmm.. zrozumienia, akceptacji , wspólnych tematów do rozmów, szczerości ... 

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Zazwyczaj do nikogo - tak wiem, że to zły sposób na smutek. Wolę nie zwierzać się nikomu niż spotkać się z totalnym niezrozumieniem jak było w przypadku mojej byłej przyjaciółki. Jak na razie nie znalazłam nikogo komu potrafiłabym się zwierzyć ze wszystkiego...

 9. Ulubione jedzenie ?
W zasadzie to nie mam ulubionego jedzenia. Jem to na co obecnie mam ochotę lub to co mam pod ręką ;)

10. Ulubiona część garderoby ?
 Trudne pytanie... Uwielbiam sukienki i spódniczki, ale nie noszę ich zbyt często. Jednak ulubioną częścią są chyba spodnie :)

11. Czy masz zwierzątka ? 
Mam psa rasy Shih-Tzu, królika oraz kanarka :)

12. Ulubione miejsce ?
Zdecydowanie dom. 

13. Czy masz drugie imię ?
Nie i bardzo nad tym ubolewam :(

14. Ulubiony przedmiot w szkole ?
Myślę, że jest to język angielski i muzyka. 

15. Ulubiony napój ?
Zwykła woda niegazowana, marchewkowo owocowe soki oraz herbata Lipton piramidki <3

Znalezione obrazy dla zapytania woda primavera
Znalezione obrazy dla zapytania marchewkowo owocowe soki
Znalezione obrazy dla zapytania lipton piramidki forest fruit

 16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Ed Sheeran - Thinking Out Loud <3
https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom ?
Dziewczynka : Ola, Oliwia, Kinga, Angelika. Chłopczyk : nie wiem, nigdy się nie zastanawiałam xD

 18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie.

19. Ulubiona książka ?
Mam dwie. Pierwsza to Girl Online, a druga to Igrzyska Śmierci <3 Jak na razie przeczytałam tylko 1 część i jestem w trakcie czytania "W pierścieniu ognia" :D

20. Ulubiony kolor ?
Róż , żółty i niebieski <3

21. Ulubione zwierzątko ? 
Pingwiny i psy <3

22. Ulubione perfumy ?
Bi-es Experience the magic ♥♥♥

23. Ulubione święto ?
Boże Narodzenie <3 Nie dlatego, że prezenty, ale dlatego, że jest to czas spędzony z rodziną. Uwielbiam ubierać choinkę, wyczekiwać pierwszej gwiazdki <3

24. Czy skończyłaś liceum ? 
Nie, nawet nie zaczęłam xD 

25.Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy? 
Byłam parę razy w Czechach na zakupach oraz raz w Czechach w Skalnym Mieście. Nigdzie indziej nie byłam :(

26. Czy mówisz w innych językach?
Uczę się angielskiego.

27. Czy masz rodzeństwo ?
Nie, jestem jedynaczką.

28. Ulubiony sklep ? 
Zdecydowanie Sinsay <3

29. Ulubiona restauracja ?
Nie mam takiej :)

30. Czy lubię szkołę ?
Nie należę do ludzi którzy nienawidzą szkoły, ani do tych, którzy ją uwielbiają :D Wedłóg mnie szkoła to miejsce z którego można się wiele nauczyć, poznać dużo ciekawych ludzi, zapewnić sobie przyszłość :D Jednak zdarza mi się narzekać, że ktoś wymyślił szkołę ;D

31. Ulubiony film ?
Igrzyska Śmierci <3 Najlepszy film jaki widziałam <3

32. Ulubiony program w telewizji ? 
Lubię oglądać rzeczy typu "Szkoła", "Szpital", "Dlaczego ja" .

33. PC czy Mac ?
Nie mam Mac, więc muszę się cieszyć PC ;D ;)

34. Jaki masz telefon ?
Microsoft Lumia 535 

35. Ile masz wzrostu ?
Mam coś ok. 161-162 i uwielbiam swój wzrost ;D Chętnie zostałabym już w takim wzroście ;D

To wszystkie pytania ;D Mam nadzieję, że 1 post się Wam spodobał :) Proszę o komentarze :D
~Mysterious Girl <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz