poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Recenzja - Igrzyska Śmierci.

Igrzyska Śmierci

Znalezione obrazy dla zapytania igrzyska śmierci

Autorka: Suzanne Collins
Wydawnictwo : Media Rodzina
Liczba stron: 352
Data wydania : 21.03.2012

Przychodzę dziś z recenzją książki o której słyszał chyba każdy. Przed przeczytaniem nie uważałam że mogłaby mi się spodobać, ale bardzo się myliłam <3

~Okładka~
Na okładce są tylko opinie innych :/ Więc OPIS: 
Bohaterką, a jednocześnie narratorką książki jest szesnastoletnia Katniss Everdeen, która mieszka z matką i młodszą siostrą w jednym z najbiedniejszych dystryktów nowego państwa. Katniss po śmierci ojca jest głową rodziny – musi troszczyć się, by zapewnić byt młodszej siostrze i chorej matce, a już to zasługuje na miano prawdziwej walki o przetrwanie...


~Moje zdanie~
Igrzyska Śmierci są najlepszą książką jaką w życiu przeczytałam. Polubiłam ją już od 1 strony. Czytając byłam ciekawa co zdarzy się parę stron dalej. Książka mega mnie wciągnęła. Pokochałam bohaterów, szczególnie Katniss i Peetę <3 24 godziny na dobę myślałam nad tym co będzie dalej, nie mogłam oderwać się od czytania. W obecnej chwili czytam 2 część i również mi się podoba <3 Gdy skończę, recenzja pojawi się na blogu :D
Piszcie w komentarzach czy czytaliście i czy podobała się :D

~Mysterious Girl 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz