poniedziałek, 9 listopada 2015

Przyszłość ♥

Zastanawialiście się kiedyś, co będziecie robić za 10, 15, a nawet 20 lat ? W jakim miejscu siebie widzicie ? Macie jakieś plany na przyszłość ? 

Ja chciałam być już chyba każdym możliwym człowiekiem. Chciałam być sprzedawcą, policjantką, modelką, projektantką, lodziarką, aktorką, piosenkarką... Chyba każde dziecko tak ma. Teraz gdy jestem starsza (tak wiem, mając 13 lat mam jeszcze mnóstwo czasu na zdecydowanie kim chce być) i prawie wszyscy znajomi mają jakikolwiek plany ja nie wiem prawie niczego... 

Chciałabym zwiedzić dużo ciekawych miejsc, podróżować.. Ale tak nie zarobię, wręcz przeciwnie, za to muszę płacić. Mam dużo marzeń, ale prawie żadne nie zapewniły by mi pieniędzy. Od zawsze marzyłam by śpiewać, ale nie wydaję mi się aby ktokolwiek przeżył słuchanie mnie xD  Chciałbym powiązać moją przyszłą pracę z językiem angielskim, jednak nie wiem co robić. 

A wy jakie macie plany ? Koniecznie podzielcie się tym w komentarzach !

~Mysterious Girl~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz