piątek, 6 listopada 2015

Ulubieńcy października ♥

Hejka ! ♥
Przepraszam, że post jest w piątek, a nie w środę jak powinien być xD Niestety nie miałam zaplanowanego żadnego postu, bo głupia ja uznałam, że napisze wieczorem ulubieńców ;D Ale tak źle się czułam, że mój tata musiał po mnie jechać do przyjaciela, więc nie miałam jak coś napisać. Z takich powodów ulubieńcy znowu są z opóźnieniem ...  

1. Jedzenie i picie. 
Jedzeniem będą oczywiście ŻELKI czyli coś bez czego nie mogę żyć <3 A piciem będą herbaty z firmy Big Active czy coś takiego xD

2. Piosenka 
W październiku moją ulubioną piosenką było "Drag me down" i "Perfect" ( oby dwie One Direction) oraz "What do you mean ?" Justina Biebera ♥
*wszystkie trzy do posłuchania na górze bloga :D* 

3. Film i książka
Zacznijmy od tego, że w październiku nie obejrzałam żadnego fajnego filmu. A najlepszą książką była "Następczyni" Kiery Cass.

4. Kosmetyki & prefumy
Kosmetycznym ulubieńcem będzie Baby lips Pink Punch, która ma przecudny kolor i bardzo ładnie pachnie ♥ A ulubionym zapachem będzie perfum w którym zakochałam się od pierwszego powąchania - czyli Girlfriend Justina Biebera ♥ kocham ten zapach, gdy tylko go powąchałam od razu musiałam go kupić ♥ ♥ ♥


























Tak wiem, piękne zdjęcia xDDD

5. Ubrania 
Ulubionym ubraniem w październiku były moje spodnie z Sinsay'a. Są one niebieskie i mają zamek na dole nogawek :D Są świetne, gdyby nie liczyć tego, że troszkę (tak troszkę dużo xD) za szerokie :D 

To na tyle ;3 od teraz posty będą pojawiać się w następujące dni :
- w poniedziałek - post bez konkretnego tematu, o wszystkim xD 
- w środę - TAG
- w niedzielę - recenzja 

Będę bardzo wdzięczna za komentarze ze szczerą opinią!!!

~ Mysterious Girl~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz