środa, 2 września 2015

Powrót do szkoły ;D

Hejka <3
W dzisiejszym poście opowiem Wam o moim powrocie do szkoły :D 
We wtorek miałam rozpoczęcie roku (jak każdy xd). Byłam straaasznie podekscytowana. Sami wiecie, nowa szkoła, klasa ... Na szczęście wszystko okazało się być OK. Mam chyba fajną wychowawczynią. Wydaje się być bardzo miła. Klasa też wydaje się być spoko :D A jak tam u Was ? Piszcie w komentarzach czy wasz powrót do szkoły był równie ciekawy ;D

Mam dla Was też DIY . Napiszę Wam jak zrobyć plan lekcji :D Niestety będzie bez zdjęć, bo nie mam żadnych :/ 
Potrzebne materiały :
  • kolorowa kartka techniczna,
  • wydrukowany plan lekcji w formie zwykłej tabelki rozmiar: 10x17 cm (możecie sami zrobić taki np. w programie Open Office (czy jakoś tak xD) 
  • Zdjęcia w rozmiarze ok. 9x5 cm :D
  • Naklejki :D
  • Klej magic lub guma do plakatów (?) Coś takiego xD : 
Instrukcja :
  1. Przyklej plan na środek kartki.
  2. Nad planem oraz po jego 2 bokach przyklej zdjęcia.
  3. Wolne miejsce zapełnij naklejkami :D
Proste, prawda ?
  
Komentarze mile widziane :* ♥
~Mysterious Girl <3

1 komentarz :