niedziela, 18 października 2015

Recenzja: Kosogłos ♥

Kosogłos

 Okładka książki Kosogłos

Autorka : Suzanne Collins
Wydawnictwo : Media Rodzina
Liczba stron : 350
Data wydania : 11.11.2010 r.

~Okładka~
Katniss Everdeen wraz z matką i siostrą mieszka w Trzynastce - legendarnym podziemnym dystrykcie, który wbrew kłamliwej propagandzie Kapitolu przetrwał, a co więcej, szykuje się do rozprawy z dyktatorską władzą.
Katniss mimo początkowej niechęci, wykończona psychicznie i fizycznie ciężkimi przeżyciami na arenie, zgadza się zostać Kosogłosem - symbolem oporu przeciw kapitolińskiemu tyranowi.
~Moje zdanie~
Uważam, że książka jest świetna, ale nie przebija pierwszej ani drugiej części. Jednak czytając mega się wciągnęłam i mogłam czytać cały czas bo tak bardzo chciałam poznać dalsze losy bohaterów ♥ Szkoda, że nie ma więcej części, bo chętnie bym po nie sięgnęła. Pomimo że po skończeniu książki  przetytałam już inną to nadal cały czas myślę o tym jak mogły dalej potoczyć się losy Katniss i Peety ♥ 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz