środa, 28 października 2015

TAG: Szkolny czas ❤

Hejka
Dzisiaj jest środa, a według moich zamierzeń o których powiem Wam w najbliższym czasie jest to czas na TAG :D
Dzisiaj będzie to Tag szkolny czas. Zapraszam do czytania pytań oraz moich odpowiedzi :D
1.O której wstajesz do szkoły ?
 To zależy od godziny na którą mam lekcje. Gdy mam na 8:00 wstaję o 6:25, a gdy na 8:50 to wstaje o 7:15. 
Ulubiony nauczyciel ? 
 Pani od angielskiego. Większość ludzi jej nie lubi, ale według mnie jest bardzo fajna.
 3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
 Myślę, że chyba z angielskiego. Jest to zdecydowanie mój ulubiony przedmiot.
4.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mogę porozmawiać z każdym, jednak najczęściej rozmawiam z przyjaciółmi <3 
 5. Plecak, torebka czy tornister ?
Wolę nosić torbę, ale jest ona ciężka, nie za wygodna i nie za pojemna xD Więc niestety noszę plecak. 
 6. Czy malujesz się do szkoły?
Maluje tylko rzęsy i czasami używam błyszczyku.  
7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Uwielbiam nosić spódniczki, ale nie są one najwygodniejszym rozwiązaniem do szkoły. Zazwyczaj chodzę w spodniach. 
 8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
 Często mam kolczyki i zawsze bransoletkę :D
 9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
 Tak.
 10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Zawsze noszę, ale rzadko zjadam. 
11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Fizyka. Tego nigdy nie ogarnę. 
12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Idę pieszo po drodze spotykając się z przyjaciółmi.  
 13.Zmieniasz buty w szkole?
 Tak.
 14.Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
 Zależy co mamy robić. Mogę grać w siatkówkę albo tańczyć, ale nie szczególnie przepadam za bardzo długim bieganiem, koszykówką, piłką ręczną i nożną itp.
 15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
 Zależy xD Jeśli na prawdę mi się nudzi to tak xDD A potem sama się sobie dziwię, że ja już chciałam do szkoły ;D

To na tyle. Mam nadzieje że się podobało. Jak tak to proszę komentujcie ! Bo widzę że są wyświetlenia ale nikt nie komentuje :( A jak widzę komentarze to aż chce się pisać :D 
 ~Mysterious Girl~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz