środa, 14 października 2015

Ulubieńcy września ! ♥

Hejka !
Mam dzisiaj dla was ulubieńców września :D Wiem, że jest już połowa października, ale jakoś nie mogłam się wcześniej zebrać na ten post xD
Tak więc przejdźmy do ulubieńców ! ♥

Ubrania: 
We wrześniu w tej kategorii zdecydowanie były to zwykłe czarne spodnie. Moje ulubione, najwygodniejsze czarne spodnie z Sinsay :D
Dałabym Wam zdjęcie ale są w praniu xDDD

Kosmetyki & perfumy :
Co do kosmetyków to trudno wybrać ulubieńca, jeśli się nie maluje xd ale jest to tusz do rzęs mojej mamy Maybelline Collosal Volum Express ♥ Jeśli chodzi o perfum to jest to Bi-es Experience The Magic ♥

Muzyka:
We wrześniu moję ulubioną piosenką było "Night changes" One Direction
https://www.youtube.com/watch?v=syFZfO_wfMQ

Książka:
We wrześniu przeczytałam 3 książki z czego ulubieńcem może zostać tylko jedna :D Uważam że był to Kosogłos ♥♥♥ 

Tak więc to na tyle ;D pod koniec października lub na początku listopada będą kolejni ulubieńcy ♥

~Mysterious Girl ~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz