wtorek, 8 września 2015

Moje przemyślenia 2: Nowa szkoła ! ❤

Hejka ! :*
Mam dzisiaj dla Was kolejny post z serii moje przemyślenia ;D Będzie to post o nowej szkole :* zapraszam do czytania!
A więc w zeszłym tygodniu było rozpoczęcie roku szkolnego. Dla mnie oznaczało to rozpoczęcie nauki w gimnazjum :D Szczerze mówiąc to myślałam, że będzie gorzej xD
Ale okazało się, że nie jest źle :) Mam super nauczycieli (niektórych xD) , fajne osoby w klasie ( większość ;D) i siedzę z fajnymi osobami :D
Trochę brakuje mi jednak podstawówki :/ A bardziej niż samej szkoły brakuje mi rzeczy z nią związanych .. np. przyjaciółki, które poszły do innego gimnazjum. Tak szczerze mówiąc to miałam iść do gimnazjum z przyjaciółką i przyjacielem, ale jak już pisałam w innym poście ta "przyjaciółka"  zmieniła szkołę, więc poszłam do klasy tylko z przyjacielem. Znam prawie całą klasę (teraz już całą xd ), ale w nikim nie widzę kogoś z kim mogłabym się zaprzyjaźnić. Albo inaczej - widzę, ale te osoby mają inne przyjaciółki. Nie mam za wiele czasu dla znajomych z dawnej klasy, czasami spotykam się z Wiki lub Werą. Mam nadzieję, że w gimnazjum znajdę przyjaciółkę, ale taką prawdziwą.. Której będę mogła się ze wszystkiego wygadać.. Na razie nie mam takiej osoby :/ ale przydałaby się . W obecnej chwili nie mam nikogo komu mogłabym powiedzieć WSZYSTKO bez wyjątku. To był jeden z powodów dla których założyłam bloga. Chciałam mieć komu się wygadać... najpierw miał to być blog anonimowy , ale parę osób wie, że to mój blog. Niektóre z tych osób powodują, że nie mogę napisać wielu rzeczy... ten blog miał być czymś na kształt blogu Penny z Girl Online, ale zbyt wiele osób, których dotyczą różne rzeczy to czyta ... xD

A jak tam u Was po wakacjach ? Mam nadzieję, że fajnie ;) Piszcze w komentarzach. Dawajcie też pomysły na posty ! I od razu mówię, że w roku szkolnym posty będą rzadko - może raz lub dwa na tydzień ;)
~Mysterious Girl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz