czwartek, 3 września 2015

TAG: 15 pytań o szkole ♥

Hej ♥♥
Chciałam dodać jakiś tag, a skoro jest 3 wrzesień to zostańmy w temacie szkolnym. A więc przed wami 15 pytań o szkole :D

1. O której wstajesz do szkoły ?
To zależy od tego na którą mam lekcje. Jeśli na 8:45 to wstaję o 7:00, a gdy na 8:00 o 6:15 ;D Jednak to nic nie zmienia, bo i tak się nie wysypiam xD

2. Ulubiony nauczyciel ?
Jak na razie znam tylko chyba 5 nauczycieli xD ale najbardziej polubiłam panią od wf ;D

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza ?
Nie wiem ;D W podstawówce miałam ze wszystkiego 5, a w gimnazjum jeszcze nie miałam nawet każdego przedmiotu xD

4. Czy masz w klasie/szkole grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym ? 
Najwięcej czasu spędzam z paroma osobami, ale nie widzę problemu z rozmową z innymi ;D

5. Plecak, torebka czy tornister ?
Plecak ! Dziś zabrałam torbę czego żałuję. Stwierdziłam, że na 4 zeszyty nie opłaca mi się brać plecaka, ale właśnie dzisiaj dostaliśmy podręczniki...

6. Czy malujesz się do szkoły ?
Nie ;D

7. Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki.?
Najczęściej spodnie :D

8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki, itd.).?
Bransoletki, bo ich prawie nigdy nie ściągam ;D

9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś świadectwo z czerwonym paskiem.?
Tak :D

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie.?
Gdy mam czas to tak ;D Ale trudno zjeść cokolwiek w ciągu 5 minut xD


11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie.?
Nie wiem, zobaczy się w ciągu roku ;D

12. Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem, samochodem.?
Pieszo :D

13. Zmieniasz buty w szkole.?
Na razie nie, bo nie ma czynnych szatni. Ale w zimie będę.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole.?
Zależy od tego co ma być na lekcji ;D

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą.?
Jak mi się nudzi to tak ;D

To już wszystkie pytania. Mam nadzieję że się podobało :D :* Piszcie komentarze z opiniami oraz pomysłami na posty ! 
~Mysterious Girl <3

1 komentarz :