niedziela, 20 września 2015

TAG: Your type of music ♥

Hejka ! ♥
Mam dziś dla was Tag ! Będzie on o muzyce ♥ Zapraszam do czytania ! 

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
Wszystkiego co mi się spodoba ;D
2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Hmmm... Pop i Pop-rock :D
3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Byłam przez rok R5er, ale teraz jakoś tak rzadziej ich słucham ale nadal uwielbiam *.* więc nwm czy się liczy xd poza tym jestem Directioner i jeszcze coś ale nie pamiętam xd
4. Ulubiona piosenkarka ?
Dove Cameron ♥♥ Uwielbiam jej głos *.*
5. Ulubiony piosenkarz ?
Ed Sheeran :D
6. Ulubiony zespół ?
R5, 1D
7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
Zależy od humoru. W tej chwili spokojną xd
8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Hmm.. nie wiem xd
9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Mam kilka, bo od wielu osób mam inne :)
10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Nie przepadam za rapem :/
11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Ja lubię prawie wszystko xd
12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Kocham <3 Zawsze marzyłam o byciu piosenkarką *.* ale nie wydaje mi się żebym umiała śpiewać :')
13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Radio mam włączone tylko gdy jadę gdzieś z rodzicami. Najczęściej jest to Radio Zet :D
14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Nie wiem.. ;)
15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Chyba nie ma takich .... no może trochę Miley Cyrus, ale ogólnie ją nawet lubię :D
16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Chybaa nie ;D
17. Słuchasz podobnej muzyki co twoi przyjaciele , rodzice ?
Zacznijmy od tego, że moi rodzice nie słuchają muzyki xdddd Ale przyjaciele bardzo podobnej co ja <3
18. Ulubiona piosenka ?
Dove Cameron - If Only z filmu Następcy <3 <3

To ny było tyle ;) Piszcie co wy byście odpowiedzieli na niektóre pytania :D I oczywiście dawajcie pomysły na następne posty !!
~Mysterious Girl <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz