wtorek, 8 grudnia 2015

Post organizacyjny + Tag Jesienny ♥

Hejka kochani !
Tak wiem, że nie dodawałam niczego stanowczo za długo. Ale niestety było dużo nauki. Musiałam ogarnąć parę spraw. Poza tym miałam zepsuty komputer, potem stłuczony telefon i nie zawsze miałam na czym pisać. Bardzo przepraszam i zapewniam, że teraz wszystko będzie jak dawniej.
W poniedziałki będę dodawała posty na różne tematy, w środy będą tagi, a w niedziele będą się pojawiały recenzje. Wyjątkiem będzie to, że dzisiaj (tzn. we wtorek) dodam TAG, a w środę posta nie będzie :D

A więc przejdźmy do pytań !
1. Ulubiona jesienna szminka?
Eee.. na codzień nie maluje ust, więc ... xD Ale jesienią często używam pomadek ochronnych. Najbardziej lubię moją różową Baby Lips ♥

2. Ulubiony jesienny lakier?
Jesienią na paznokciach podobają mi się raczej ciemniejsze kolory, jakieś bordowe, czarne itd.
 
3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni? 
Zdecydowanie gorąca herbata ♥♥♥ Polecam szczególnie herbaty z firmy Big Active
:D
4. Ulubiona świeca zapachowa? 
Nie używam świec zapachowych xd
5. Ulubiony jesienny zapach? 
Jesienią preferuje słodkie zapachy które kojarzą mi się z latem <3
6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
Mój ulubiony szalik to beżowy komin z Croppa kupiony rok temu. Jest świetny ♥
7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 
W tym roku na Halloween byłam przebrana za wampira <3
8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
Sama nie wiem xD

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?
Lubię to, że drzewa mają ładny kolor, a nie lubię całej reszty xD

To tyle :D Piszcie czy wy lubicie jesień☺

~Mysterious Girl ~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz