niedziela, 13 grudnia 2015

Recenzja: Papierowe miasta ♥

Papierowe Miasta ♥

Papierowe miasta - Green John

Ja posiadam z okładką filmową, bo była tańsza, ale osobiście ta podoba mi się bardziej :D

Autor : John Green
Wydawnictwo : Bukowy Las
Liczba stron : 400
Data wydania :  05.06.2013 r.
~Okładka~
Quentin Jacobsen – dla przyjaciół Q – ma osiemnaście lat i od zawsze jest zakochany w zbuntowanej Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem coś niesamowitego, teraz chodzą do tego samego liceum.

Pewnego wieczoru w przewidywalne, nudne życie chłopaka wkracza Margo w stroju nindży i wciąga go w niezły bałagan. Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi pokonać setki kilometrów po USA. Po drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni, niż sądzimy. Czy dowie się, kogo szuka i kim naprawdę jest Margo?

~Moje zdanie~
Nie szczególnie przypadła mi do gustu. Moim zdaniem wszystko było pisane zbyt długo. Za bardzo opisane były wszystkie nie istotne szczegóły poszukiwań Margo. Czytając modliłam się, by on już ją znalazł i książka się skończyła. Gdybym miała ją oceniać dałabym jej może 3/10 ...

A wy czytaliście ? Podobało wam się, czy wasze zdanie jest podobne do mojego ? A może coś innego wam się nie spodobało ?
Napiszcie w komentarzu :)

PRZYPOMINAM O LOSOWANIU OSÓB DO KARTKI ŚWIĄTECZNEJ ! 

~Mysterious Girl~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz