środa, 16 grudnia 2015

TAG : 15 dziwnych pytań ♥

Hejka ! ♥  Mam dzisiaj dla Was tag :D Przejdźmy do pytań :D

                           1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?
                      Moi rodzice zawsze mówili na mnie "Mycha" i tak jakoś do teraz zostało :D

                                               2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
                                                                   Chyba nie ;3

                                                3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
                                                                 Chyba nie ;3

                       4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
                                         Nie mam takiej piosenki, bo ja każdą piosenkę mogę 
                                                                 słuchać przy kimś

                                                       5. Co Cię najbardziej irytuje? 
                                         Jak ktoś wejdzie do mojego pokoju, otworzy drzwi i                                                                                                  ich nie zamknie za sobą 

                                                   6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
                                                                         Raczej nie 

                                                       7. Po której stronie łóżka śpisz?
                                         Po lewej, bo musze być odwrócona do ściany gdy 
                                               zasypiam, ale potem i tak się odwracam ;D

                                    8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jakie się nazywał?
                                    Mały biały miś o imieniu Bohater - mam go do dzisiaj ♥

                                             9. Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks?
                                   Mam bardzo daleko do Starbucks'a, więc byłam tam tylko 
                                                 raz i zamawiałam Caramel Cream.

                  10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?
                                                            Chyba takiej nie mam 

11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
W dół

12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Nie :(

13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Frytki 

14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
Bardzo często mówię "Mhm" gdy się kłócę co bardzo irytuje mojego przyjaciela xD

15. W czym śpisz?
Najczęściej w legginsach i luźnej bluzce


To tyle, mam jeszcze jedną informację:
ZBYT MAŁO OSÓB ZGŁOSIŁO SIĘ DO KARTEK !
JEŚLI DO JUTRA NIE ZGŁOSI SIĘ WIĘCEJ NIE WYŚLE NIKOMU !


~Mysterios Girl~

2 komentarze :

  1. Uwielbiam tego typu Tagi, dużo możemy się dowiedzieć o drugiej osobie i to jest fajne! Ciekawy post+Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, fajna treść. Pozdrawiam i zapraszam! www.wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń