czwartek, 31 grudnia 2015

Ulubieńcy grudnia & postanowienia noworoczne ♥

Hejka ! <3
Miałam dodać post przed świętami, ale musiałam pomóc mamie w domu więc dodaje do po. Jest już trochę za późno na post świąteczny, więc będzie to bardziej post noworoczny. Opowiem o moich postanowieniach noworocznych. Ale zacznę ten post od ulubieńców grudnia :D

ULUBIEŃCY GRUDNIA 


1. Muzyczni ulubieńcy 
W grudniu zdecydowanie najbardziej słuchałam Justina oraz Bars and Melody. Dlatego do ulubionych piosenek trafiają "Sorry" oraz "Love Yourself" Justina Biebera oraz "Beautiful" oraz cover "On my mind" w wykonaniu Bars and Melody.


2. Filmowi ulubieńcy

Najlepszym filmem jaki obejrzałam w grudniu była pierwsza część Harrego Pottera. Wiem, że pewnie większość uzna że jestem dziwna, ale oglądałam ten film pierwszy raz. xDD

3. Książkowi ulubieńcy

W tym miesiącu przeczytałam naprawdę świetną książkę. Nic innego niż "Ember in the ashes" nie mogłoby być w ulubieńcach. Ta książka jest naprawdę świetna, polecam ją każdemu ! <3

4. Jedzenie & picie

Jeśli chodzi o jedzenie to podzielę je na 2 kategorie : słodycze i posiłki. Ulubionym słodyczem w grudniu była czekolada Milka Toffee Wholenut, a posiłkiem oczywiście BARSZCZ Z USZKAMI <3 Co innego mogłoby być ulubieńcem grudnia ?
A ulubionym piciem była Cola waniliowa <3


4. Kosmetyki & pielęgnacja

Ulubionym kosmetykiem będzie biała kredka do oczu z Essence, która optyczne powiększa oczy, a kosmetykiem do pielęgnacji będzie szampon. A dokładniej szampon do włosów przetłuszczających się o pięknym kiwiowym (? XDDD) zapachu z Tutti Frutti. 

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE


1. Napisać własną książkę albo przynajmniej coś książkopodobnego xd Mam już nawet fragment pierwszego rozdziału :D

2. Zacząć ćwiczyć - zamierzam ćwiczyć 6 weidera :D

3. Bardziej skupić się na pisaniu bloga


To są moje trzy głównie postanowienia :D A jakie są wasza ? Pochwalcie się w komentarzach :D 


~Mysterious Girl~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz